Telefonisch Advies
FAQ
-
Hoe kies ik de juiste lattenbodem?
Zorg ervoor dat de afstand tussen de afzonderlijke latten niet groter is dan 4 cm bij binnenveringsmatrassen en niet groter dan 6 cm bij andere matrassen.
Een grotere afstand tussen de latten kan de matras beschadigen.
-
Is het nodig om een login en wachtwoord te hebben?
Het is niet nodig, we kunnen aankopen doen door middel van een eenvoudige vorm van een eenmalige bestelling. Zonder account verliest u echter de mogelijkheid om uw bestelstatus in te zien.
Dankzij registratie krijgt u ook:
- Kortingscode voor geregistreerde klanten
- Toegang tot de geschiedenis van bestellingen en de mogelijkheid om ze te beheren
- Toegang tot de huidige bestelstatus
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem, klik op deze link.
- De volgende stap is het invoeren van het e-mailadres dat is gebruikt tijdens de registratie.
- Er wordt een nieuw wachtwoord naar het opgegeven e-mailadres gestuurd.
-
Hoe registreer je je in de online shop?
Account registratie is zeer eenvoudig.
Om je aan te melden bij www.matrassenfdm.nl, moet je klikken op "Registratie". In de volgende stap moeten de volgende persoonsgegevens worden verstrekt:
- E-mailadres
- Wachtwoord
- Voornaam
- Achternaam
- Telefoonnummer
Nadat je op "Account aanmaken" hebt geklikt, ontvang je een bericht met een activatie link. Na activering kan het klant account worden gebruikt.
-
Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
U kunt uw adresgegevens gemakkelijk wijzigen.
Nadat u zich hebt aangemeld bij het gebruikersaccount, beweegt u de muiscursor over de knop "Mijn account". Er verschijnt een tooltip met categorieën waaruit u kunt kiezen. Selecteer "Persoonlijke gegevens" en breng vervolgens wijzigingen aan, bevestig de volledige handeling met de knop "opslaan gegevens".
*We hebben ook de mogelijkheid om extra verzendadressen en factuurgegevens toe te voegen. De gegevens worden aan het account toegewezen en kunnen gemakkelijk worden bediend.
-
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen de goederen op werkdagen binnen 24 uur en levering vindt doorgaans plaats na 2-5 dagen, tenzij bij de artikelomschrijving een andere datum is vermeld.
Als de bestelling producten bevat met verschillende leverdata, geldt de langste leverdatum.
Begin van de leveringstermijn.
De leveringstermijn begint (in het geval van overschrijvingen, elektronische betalingen of creditcards) vanaf de datum waarop de betaling op de rekening van de verkoper is bijgeschreven.
-
Als ik twee artikelen bestel, kunnen ze dan in één pakket worden verzonden?
Elke matras wordt apart verzonden. Het is niet mogelijk om meerdere matrassen in één pakket te versturen. Accessoires zoals kussens en lakens kunnen in één pakket verstuurd worden.
-
Kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Als geregistreerde klant kunt u de bestelstatus bekijken in het Bestellingen overzicht van jouw account. Geregistreerde klanten ontvangen ook e-mailinformatie over de status van de bestelling.
Als u vragen heeft over uw bestelstatus, zijn wij ook telefonisch bereikbaar.
-
Wat zijn de beschikbare betalingsmethoden?
Geaccepteerde betalingsopties:
- Ideal
- PayPal
- Creditcard
Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na de datum van aankoop, na deze periode wordt de bestelling geannuleerd. Heeft u meer tijd nodig, neem dan gerust contact met ons op.
-
Wat is het tijdvak van teruggaaf voor de geretourneerde goederen?
Alle details over het retourneren van het product vind je in het Herroepingsrecht.